Модель виявлення обдарованих дітей
Система комплексної оцінки
Мета: мати різносторонню характеристику диференційованих компонентів когнітивних і діяльнісно-творчих особливостей учнів
|
Вчитель
|
Батьки
|
Психолог
(якщо відсутній, то вчитель)
|
Мета:
через спостереження в навчальній, пошуково – дослідницькій діяльності, в сфері міжособистісних стосунків, виявити особливо здібних, творчих дітей.
|
Мета:
з’ясувати наявність випереджаючого розвитку пізнавальної сфери, спрямованість здібностей.
|
Мета:
Дослідити рівень інтелекту і наявність творчої активності. Вести системні спостереження за інтелектуально – когнітивним компонентом та мотиваційно – особистісним компонентами обдарованості.
|
Анкетування учнів, батьків; спостереження за креативним інтегрованим компонентом діяльності, аналіз участі у інваріативному компоненті навчання.
|
Анкетування батьків, індивідуальні бесіди.
|
Діагностика, спостереження в навчальній, комунікативній, творчій, пізнавальній діяльності.
|
Проаналізувати отримані результати спостережень, анкетувань, тестувань і визначити групу дітей з високим рівнем здібностей,
які в своєму розвитку найбільше наблизились
до універсальної моделі обдарованості.
|
Мета роботи з обдарованими дітьми:
розробка, впровадження ефективних методичних засобів та технологій пошуку, навчання, виховання і самовдосконалення обдарованих дітей, створення умов для гармонійного розвитку особистості.
Завдання:
ü пошук і цілеспрямований відбір обдарованих учнів;
ü створення максимально сприятливих умов для інтелектуального, духовного, морально-естетичного, фізичного розвитку учнів;
ü формування в учнів практичних умінь та навичок з розвитку обдарованості;
ü розробка та впровадження інноваційних технологій для гармонійного розвитку особистості та обдарованості.
Немає коментарів:
Дописати коментар