Циклограма
роботи з обдарованими дітьми
Вересень
|
2.
Індивідуальні консультації (за запитом).
|
Жовтень
|
|
Листопад
|
Вивчення думки класного керівника та
вчителя – предметника про розвиток, успіхи і перспективи у навчанні, можливі
проблеми у взаємостосунках з ровесниками.
|
Грудень
|
1.
Відстеження навчального навантаження.
2.
Корекційно – відновлювальна робота..
|
Січень
|
Аналіз когнітивно – інформаційного
розвитку.
|
Лютий
|
Індивідуальні консультації (за запитом).
|
Березень
|
1.
Аналіз результатів життєдіяльності і відстеження
емоційної напруги та психологічного стану.
2.
Індивідуальні консультації (за запитом).
|
Квітень
|
1.
Індивідуальна робота з учнями, батьками, вчителями – предметниками.
2.
Діагностика особистісного розвитку.
|
Травень
|
1.
Корекція напруженості емоційного стану в період перед
підсумковими контрольними роботами.
2.
Індивідуальні консультації (за запитом).
|
Немає коментарів:
Дописати коментар