17 грудня 2016 р.

Циклограма роботи з обдарованими дітьми

Циклограма роботи з обдарованими дітьми

Вересень
 1.    Індивідуальна бесіда, відновлення контакту.
    2.   Індивідуальні консультації (за запитом).
Жовтень
1.  Бесіда з батьками, вчителями – предметниками, з’ясування їх планів щодо подальшого розвитку обдарованої дитини.
     2.   Індивідуальні консультації (за запитом).
Листопад
   Вивчення думки класного керівника та вчителя – предметника про розвиток, успіхи і перспективи у навчанні, можливі проблеми у взаємостосунках з ровесниками.
Грудень
   1.   Відстеження навчального навантаження.
    2.   Корекційно – відновлювальна робота..
Січень
    Аналіз когнітивно – інформаційного розвитку.
Лютий
    Індивідуальні консультації (за запитом).
Березень
1.   Аналіз результатів життєдіяльності і відстеження емоційної напруги та психологічного стану.
    2.   Індивідуальні консультації (за запитом).
Квітень
1.   Індивідуальна робота з учнями, батьками, вчителями – предметниками.
   2.   Діагностика особистісного розвитку.
Травень
1.   Корекція напруженості емоційного стану в період перед підсумковими контрольними роботами.
   2.   Індивідуальні консультації (за запитом).

Немає коментарів:

Дописати коментар