11 березня 2017 р.

Шаблон конспекту уроку образотворчого мистецтва і трудового навчання

Дата:
Тема:________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Мета:________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Обладнання:_______________________________________________________________________________________________________________________________

Хід уроку

І. Організація класу до уроку.
    Перевірка готовності учнів до уроку.
ІІ. Мотивація навчального матеріалу.  _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку.
ІV. Пояснення нового матеріалу.
    1. Розповідь з елементами бесіди._______________________________________
    2. Виконання підготовчих вправ. _______________________________________  __________________________________________________________________________________________________________________________________________
V. Пояснення послідовності виконання роботи.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
VІ. Фізкультхвилинка.
VІІ. Практична діяльність учнів.
_____________________________________________________________________
VІІІ. Підсумок уроку.
      1. Презентація учнівських робіт.
      2. Рефлексія (самоаналіз учнями своїх робіт).
      3. Словесний аналіз дитячих робіт вчителем.  

Немає коментарів:

Дописати коментар