5 березня 2017 р.

Тести для батьків

 ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ
ДИТИНИ ДО ШКОЛИ
Інструкція. Виберіть твердження, що найбільш точно відображає стан дитини на даний момент.

І. Успішність виконання шкільних завдань
5.  Правильне безпомилкове виконання шкільних завдань.
4.  Невеликі виправлення, одиничні помилки.
3.  Поодинокі помилки, пов’язані з пропуском букв або їхньою заміною.
2.  Погане засвоєння матеріалу з одного з основних предметів, велика кількість помилок: рясні помилки, неакуратне виконання завдань.
1.  Погане засвоєння програмного матеріалу з усіх предметів.

II. Міра зусиль, необхідних дитині для виконання шкільних завдань
5.  Дитина працює легко, вільно, без напруження.
4.  Виконання шкільних завдань не викликає в дитини особливих труднощів.
3.  Іноді працює легко, іншим разом проявляє впертість, виконання завдань вимагає деякого напруження для свого завершення.
2.  Виконання шкільних завдань вимагає від дитини певного напруження.
1.  Дитина відмовляється працювати, може плакати, кричати, проявляти агресію.

III. Самостійність Дитини при виконанні шкільних завдань
5.  Дитина сама може впоратися зі шкільними завданнями.
4.  Працює самостійно, майже не звертаючись по допомогу дорослого.
3.  Іноді звертається по допомогу, але частіше виконує завдання сама.
2.  Дитина могла б упоратися зі шкільними завданнями самостійно, але вважає за краще робити їх зі сторонньою допомогою.
1.  Для виконання шкільних завдань дитині потрібна ініціатива, допомога й постійний контроль із боку дорослого.

IV. Настрій, із яким дитина йде в школу
5.  Дитина посміхається, сміється, із гарним настроєм іде до школи.
4.  Спокійна, діловита, немає проявів зниженого настрою.
3.  Інколи бувають прояви зниженого настрою.
2.  Трапляються прояви негативних емоцій:
а)  тривожність, засмучення, інколи страх;
б)  образливість, запальність, дратівливість.
1.  Переважання депресивного настрою або агресії (спалахи гніву, злості).

V. Стосунки з однокласниками
5.  Товариська, ініціативна, легко контактує з дітьми, у неї багато друзів, знайомих.
4.  Малоініціативна, але легко вступає в контакт, коли до неї звертаються діти.
3.  Сфера спілкування дещо обмежена: спілкується лише з деякими дітьми.
2.  Вважає за краще перебувати поряд із дітьми, але не вступати з ними в контакт.
1.  а) Замкнута, ізольована від інших дітей, вважає за краще перебувати наодинці.
б)  Ініціативна у спілкуванні, але часто виявляє негативізм стосовно дітей: свариться, дратується, б’ється.

VI. Загальна оцінка адаптованості дитини
5.  Високий рівень адаптованості.
4.  Рівень адаптованості вищий за середній.
3.  Середній рівень адаптованості.
2.  Рівень адаптованості нижчий за середній.
1.  Низький рівень адаптованості.
Обробка результатів:
19–30 балів — зона адаптації;
13–18 балів — зона неповної адаптації;
0–12 балів — зона дезадаптації.


Немає коментарів:

Дописати коментар