5 березня 2017 р.

Тести для батьків

Тестування ,,Чи готові батьки віддати дитину до школи?”
1.     Мені здається, що моя дитина навчатиметься найгірше.
2.     Мені здається, що моя дитина часто кривдитиме інших дітей.

3.     На мій погляд, чотири уроки — завелике навантаження для маленької дитини.
4.     Дитина може спокійно навчатися тільки в тому випадку, якщо вчителька — її власна мама.
5.     Важко уявити, що першокласник може швидко навчитися читати, рахувати, писати.
6.     Мені здається, що діти у цьому віці ще не здатні дружити.
7.     Боюся навіть думати про те, як моя дитина вдень не спатиме.
8.     Моя дитина часто плаче, коли до неї звертається незнайома доросла людина.
9.     Моя дитина мало ходила до дитячого садка і майже ніколи не розлучається з мамою.
10. Я побоююся, що діти глузуватимуть з моєї дитини.
11. Моя дитина, по-моєму, значно слабша за однолітків.
12. Боюся, що вчителька не матиме можливості оцінити успіхи кожної дитини.
13. Моя дитина часто говорить: ,,Мамо, ми підемо до школи разом!”  
Цей тест дає уявлення про типові психологічні труднощі, що виникають у першокласників. І якщо з 6-ти і більше твердженнями Ви погодитесь — Ви самі психологічно ще не готові віддати свою дитину до школи. Уважні батьки вміють вирішувати проблеми шкільної адаптації, але для цього потрібно бути впевненими, що ваша дитина добре підготовлена до школи.


Немає коментарів:

Дописати коментар